dimecres, 17 d’agost del 2011

Festes Majors 2011

Ja han acabat les festes esperades durant tot l'any, les Festes Majors. Aquest any han estat unes festes que han sofert una retallada de pressupost. Han estat unes festes on he sentit gent que els hi ha agradat molt, gent que gens i gent que mira... en definitiva per a gustos els colors.
Personalment, jo a les festes crec que soc incapaç de avorrir-me, però sempre m'acabo queixant, ho dec fer per costum. La meva opinió sobre aquestes festes, és de unes festes diferents, divertides, però pobres i en molts instants avorrides per falta de alguns actes que acabessin de omplir temps. No estic descontent amb elles, i entenc perfectament que aquestes han estat més econòmiques que altres anys, però per mi els hi ha faltat un "algo". La meva opinió no te per que se compartida per tothom, si voleu exposar la vostra deixeu el vostre comentari en aquest post.
Espero que tots hageu passat unes bones festes!! Aqui deixo un enllaç a un àlbum de fotografies fetes per mi, on podreu fer un recorregut per els actes principals de les festes majors 2011:

Àlbum Festes Majors - Edgar Zamora

Per finalitzar, dir que he estat molt enfeinat i no he pogut fer noves entrades des de fa molt temps, però que intentaré ser més regular amb les publicacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

VISITANTS