divendres, 1 de juliol del 2011

Foc a Flix

Estava a casa recent despertat de fer la mig diada, i he començat a sentir una sirena. La meva curiositat m'ha fet sortir al balcó per haver si es veia alguna cosa, sempre que sento una sirena hi surto, i mai havia vist res, però avui ha estat diferent. Hi ha FOC a Flix!!! El foc està localitzat a la part que jo sempre he dit el "mirador", és a dir, on es trobava localitzada la "A TOPE". Sembla que el foc ja està controlat, també cal dir que ha intervingut un helicòpter. Aquí deixo les fotos realitzades per mi, de manera que podeu veure com està la situació, i el lloc exacte del foc, ja que possiblement no m'he explicat molt bé, a causa de que volia comunicar aquesta noticia el més aviat possible, i ha estat una nova entrada escrita molt ràpidament.





4 comentaris:

  1. Ei! Ha sigut greu això o que Edgar?

    ResponElimina
  2. Doncs no ho se, però pel que ha semblat no! M'han comentat que aquest mati també hi ha hagut un incendi, més o menys ubicat on tenia el circuit per a cotxes Autoescola Estela, sortint de Flix direcció Ascó. Per la meva part, crec que molt estrany tants incendis, a més que aquest que he fotografiat semblaven diferents punts, com si s'hagués iniciat de diferents punts al mateix temps, no se... Si algú sap si ha sortit algú ferit, o hi ha hagut algun incident que ho comuniqui.

    ResponElimina
  3. Aquests focs són per culpa de la catenària del tren que no està com tocaria i treu guspires.

    ResponElimina
  4. Es veu que sí! que els incendis els va causar un tren! Segons he sentit va causar diferents incendis entre Mora i Flix.

    ResponElimina

VISITANTS